zaterdag 27 september 2014

Even voorstellen..


Even voorstellen!

Ik ben een getrouwde jongensmoeder van 30 (!) en ben parttime aan het werk als vertaler. Na mijn titel meester in de rechten te hebben behaald, ben ik eigenlijk een beetje in het vertalers vak gerold. Ik werk sinds kort nog maar 18 uur per week en heb zodoende lekker tijd voor mijn kinderen. Ik hou van koken, shoppen, socializen met vrienden en reizen.
Ik heb twee zoontjes, de oudste is vijf, die ik maar voor het gemak Krullenbol noem. Hij krijgt namelijk mijn krullen als hij een hele poos niet naar de kapper gaat. Krullenbol zit momenteel in het tweede jaar van de onderbouw van een jenaplanschool. Hij heeft het daar enorm naar zijn zin en zit met vriendjes en vriendinnetjes in de klas die hij al van het kinderdagverblijf kent.
Mijn jongste is tien maanden oud, die doop ik hierbij tot Kuifje vanwege zijn enorme kuif die hij al vanaf zijn geboorte heeft. Kuifje gaat twee dagen in de week naar de kinderopvang, op de dagen dat ik werk.
Mijn man is 35 en werkt fulltime als HBO docent. Die noemen we maar gewoon Manlief.
Met zijn viertjes wonen wij in een kinderrijke witte nieuwbouwwijk, wat door zijn architectuur en groene omgeving een dorpsachtige sfeer heeft. We hebben contact met bijna al onze buren in de straat en komen af en toe ook bij elkaar over de vloer voor een etentje of een kop koffie.
Sinds kort ben ik dus begonnen met het opzetten van mijn bedrijfje vanuit huis. De eerste stap hiervoor is het uitproberen en proeven van recepten om uiteindelijk een assortiment of een keuzemenu te kunnen vormen. Mijn dagelijkse rompslomp in combinatie met de recepten die ik zal uitproberen kunnen jullie hier lezen. Ik hoop dat jullie naast het lezen van mijn blog ook iets aan de recepten zullen hebben. (Behalve mijn buren natuurlijk, anders heb ik straks geen klanten meer over.) 
In ieder geval veel lees en bakplezier!  

2 opmerkingen:

  1. Lieverd wat tof dat je dit blog bent gestart zeg! Complimenten en veel succes met de onderneming��t ziet er tiptop smaakvol uit�� Heel veel volgers gewenst maar vooral veel plezier ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel schat! Jullie zijn van harte welkom om te fungeren als proefkonijnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen